SEM Blog

Vergroot je Digitale Marketing kennis. Lees onze SEM artikels.

Wat is de Screaming Frog tool en waarvoor wordt het gebruikt?

Wat is de Screaming Frog tool en waarvoor wordt het gebruikt?

Wat is de Screaming Frog Tool en waarvoor dient het bij SEO? De Screaming Frog tool is een gratis SEO tool die je gebruikt voor de technische beoordeling van je website. Uiteraard om te analyseren of je website technisch voldoet om hoog te scoren in de zoekmachine. De Screaming Frog SEO tool is...

read more
Waarom is UX (User Experience) belangrijk?

Waarom is UX (User Experience) belangrijk?

Ontdek het belang van de User Experience (UX) voor je website UX staat voor User Experience en daarbij draait het om de gebruikerservaring van je website. Die is niet alleen voor je bezoekers van belang, maar misschien nog wel meer voor Google. In het algoritme is de gebruikerservaring een...

read more
Waarom het doel van jouw teksten belangrijk is voor SEO

Waarom het doel van jouw teksten belangrijk is voor SEO

Waarom het doel van jouw teksten belangrijk is voor SEO? Ontdek het hier! Het doel van teksten op een website is belangrijk voor SEO. Net als dat de structuur en opbouw daarvoor van belang is. Weet je waarom het doel zo belangrijk is? Door een doel te bepalen, weet je voor wie en waarover je...

read more
Moet je oude blogs houden of wis je ze beter?

Moet je oude blogs houden of wis je ze beter?

Moet je oude blogs houden of wis je ze beter? Ontdek ook de alternatieven Kom je wel eens oude blogs tegen op je website? Dan is het maar de vraag of je deze moet houden dat het beter is deze te wissen. Of voor een alternatief te kiezen. Het is namelijk niet allemaal zo zwartwit als je denkt. Als...

read more
Wat is de betekenis van SEO

Wat is de betekenis van SEO

Wat is de betekenis van SEO of Search Engine Optimisation? De betekenis van SEO is Search Engine Optimization of zoekmachine optimalisatie in het Nederlands. Het gaat bij deze wijze om het toepassen van methodes om je website beter gerankt te krijgen in de zoekmachine. Daarbij ligt de focus op het...

read more
Landingspagina’s maken die converteren

Landingspagina’s maken die converteren

Hoe maak je landingspagina's die converteren? Het maken van landingspagina's die converteren, is niet moeilijk als je weet hoe het moet. Een landingspagina is ideaal om heel gericht bezoekers naar de webpagina te krijgen. Het doel van het verkrijgen van bezoekers is conversie. Je wilt bijvoorbeeld...

read more
Hoe kan ik mijn SEO resultaten een boost geven in vijf stappen

Hoe kan ik mijn SEO resultaten een boost geven in vijf stappen

Geef je SEO resultaten een boost in vijf stappen Het volgen van vijf stappen geeft al de mogelijkheid om je SEO resultaten een flinke boost te geven. Een eerste belangrijke stap is om je website mobielvriendelijk te maken. Het smartphonegebruik is gigantisch groot en Google waardeert het als je...

read more
Hoe hoger ranken in Google?

Hoe hoger ranken in Google?

Hoe hoger ranken in Google? Ontdek het hier Hoger ranken in Google is mogelijk als je SEO technieken toepast. Het is belangrijk om je website op alle onderdelen goed te laten functioneren. De technische kant van je website moet in orde zijn. Daarnaast moet je interessante en relevante content...

read more
Tips voor de beste SEO-praktijken voor Google

Tips voor de beste SEO-praktijken voor Google

De beste SEO-praktijken voor Google De beste SEO-praktijken voor Google toepassen, zorgt ervoor dat je de website on-page optimaliseert. Dat is goed voor de ranking, want met een geoptimaliseerde website scoor je hoger in de zoekmachine. Maak gebruik van de tips die hier volgen om de beste...

read more
10 manieren om jouw website op Google te indexeren

10 manieren om jouw website op Google te indexeren

Ontdek 10 manieren om jouw website op Google te indexeren Je maakt hier kennis met 10 manieren om jouw website op Google te indexeren. Je wilt natuurlijk dat de webpagina’s zo snel mogelijk toegankelijk te zijn voor het publiek. De vindbaarheid is belangrijk, maar eerst moet er een indexatie van...

read more
Hoe een Google Answer Box verkrijgen?

Hoe een Google Answer Box verkrijgen?

Hoe een Google Answer Box verkrijgen? Ontdek het hier! Je bent waarschijnlijk al een paar keer een Google Answer Box tegengekomen in de zoekresultaten. Bijvoorbeeld als je een bepaald recept hebt gezocht. Dan is het je vast ook opgevallen dat er sprake is van een website die ineens in...

read more
Gaat Facebook zijn eigen zoekmachine lanceren?

Gaat Facebook zijn eigen zoekmachine lanceren?

Gaat Facebook zijn eigen zoekmachine lanceren en hoe zit het dan met SEO? Er gaan geruchten de ronde dat Facebook bezig is met het lanceren van een eigen zoekmachine. Een zoekmachine die met de tentakels verder reikt dan de Facebook website. De basis van de toe te passen methode zijn de likes en...

read more
Wat is een zoekwoorden strategie?

Wat is een zoekwoorden strategie?

Wat is een zoekwoorden strategie en hoe pas je die toe? Een zoekwoorden strategie vormt een basisonderdeel van SEO. Om verkeer naar je website te krijgen, moet je weten waar je bezoekers naar zoeken. Daar doe je heel gericht onderzoek naar om vervolgens op basis daarvan een gedegene SEO strategie...

read more
Waarom focussen op long tail keywords?

Waarom focussen op long tail keywords?

Waarom is het focussen op Long Tail keywords belangrijk? Het focussen op Long Tail keywords is een belangrijk onderdeel van de SEO strategie. Het beperkte zoekvolume betekent dat er sprake is van minder concurrentie. De zoekactie is gerichter met het gebruik van meerdere zoekwoorden. Dat leidt tot...

read more
Waarom Categorieën en Tags gebruiken voor SEO?

Waarom Categorieën en Tags gebruiken voor SEO?

Waarom Categorieën en Tags gebruiken voor SEO? Het gebruik van categorieën en tags op je website is belangrijk om de SEO te verbeteren. Zo voorkomt de toepassing van een categorie dat pagina´s concurreren. Bovendien verbetert de gebruiksvriendelijkheid van je website door de optie te bieden snel...

read more
Interne linking voor SEO

Interne linking voor SEO

Waarom is interne Linking voor SEO belangrijk en hoe doe je dat? Interne linking voor SEO is zowel van belang voor je website als voor de zoekmachine. Google krijgt hierdoor inzicht in de structuur van je website. Dat is belangrijk voor het indexeren van pagina’s. Interne links zijn ook goed voor...

read more
Hoe een verhaal vertellen in een blogpost?

Hoe een verhaal vertellen in een blogpost?

Hoe een verhaal vertellen in een blogpost? Hoe een vertaal vertellen in een blogpost? Geef je verhaal vorm met een combinatie van inhoud en structuur, maar let vooral ook op de toon van het verhaal. Je wilt je lezers boeien en de aandacht blijven vasthouden. Dat is ook de kracht van een goede...

read more
Sitebuilders

Sitebuilders

Sitebuilders: zonder kennis te gebruiken Sitebuilders zijn tools die je in de gelegenheid stellen om zonder kennis een website te maken. Met het volgen van de aangegeven stappen creëer je een eigen website. Er zijn zowel voordelen als nadelen te benoemen en vaak is het gebruik van een CMS een...

read more
Google Trends

Google Trends

Google Trends: actueel en voorspellend Google Trends is een speciale dienst van Google om op basis van actuele statistieken over zoekwoorden inzicht te geven in bestaande trends. Bovendien vormt het trendinzicht eveneens de basis voor informatie waarop de trends zich in de toekomst gaan voordoen....

read more
Google Easter Eggs

Google Easter Eggs

Google Easter Eggs, vind jij ze? Google Easter Eggs is een verborgen boodschap of grapje die verwerkt is in het Google platform. Bijvoorbeeld in de zoekmachine. Het kenmerk hiervan is dat je echt naar de verborgen boodschap op zoek moet, zoals ook het geval is bij het zoeken naar paaseieren....

read more
CMS (Content Management System)

CMS (Content Management System)

CMS (Content Management System): Welke content-beheersysteem gebruik ik het best voor mijn website? CMS als content-managementsysteem in de vorm van WordPress of Drupal of Magento is een toepassing die het je gemakkelijk maakt een website of webshop te beheren. Het voordeel is dat je geen...

read more
Mobielvriendelijke website

Mobielvriendelijke website

Mobielvriendelijke website: belangrijk voor Google en bezoekers Een mobielvriendelijke website is in meerdere opzichten belangrijk. Enerzijds voor Google die waarde hecht aan een website voor mobiel gebruik. Dat heeft namelijk een positieve invloed op de zoekresultaten. Anderzijds ook voor de...

read more

Heb je vragen?

Contacteer ons, wij helpen je graag verder.

Onze Diensten

CRE8ME biedt een volledig pakket van diensten aan die zowel jou als jouw bedrijf een enorme digitale boost zullen geven!

Branding

Branding is een cruciale marketingstrategie die een duidelijk  beeld helpt creëeren naar de klant toe, dmv: naam, logo, slogan, ontwerp,…

Webdesign

Bij het ontwikkelen van websites, weblogs en of webshops heb je een sterk webdesign (visuele aspect + achter de schermen) nodig.

SEO

SEO of zoekmachine optimalisatie zijn allerlei technieken die zorgen dat je zo hoog mogelijk scoort in de zoekmachines zoals Google.

j

SEO Copywriting

SEO Copywriting is een schrijfproces die vaste richtlijnen omvat en die uiterst belangrijk zijn om door Google goedgekeurd te worden.

Google Adwords

Je kan Google Adwords of SEA hanteren om via zoekmachines doelgerichte advertenties te verspreiden tegen betaling.

Sociale Media

Je kan je gewenste publiek ook bereiken door te adverteren via allerlei Sociale Media platformen om zo meer bezoekers = winst te genereren!

Laten we praten,

Zeg eens hallo!

Adres

Loofstraat 37/0012, 8500 Kortrijk

12 + 7 =